Jun 1, 2011

Kalau Ingin Cari Musuh Amat Senang Dan Kalau Ingin Cari Kawan Amat Susah


hihi assalamualaikum..para readers yang saya hormati sekalian..pada malam yang dingin ini..
saya mahu berkongsi satu isu yang tengah hangat..ok maybe ada yang sudah tahu
dan ada yang masih tertanya-tanya siapa blogger tersebut betul tak??

ok,

kes ini disebabkan oleh blogger tersebut hanya lambat membayar hutang si blogger ini.!!
dan si blogger yang memberi pinjam itu telah pun membuat satu entri yang berbangkit
atas dasar 'HUTANG' ...semua orang tahu..
hutang WAJIB DIBAYAR WALAUPUN TIDAK DITUNTUT
betulkan..tapi tak usah la siap buat entri yang berbaur yang ingin mengaibkan serta
menjatuhkan maruah diri seseorang.
 anak adam itu..berdosa walaupun si blogger yang meminjam itu
masih tidak dapat melunaskan hutangnya yang tertunggak tak payah la buat entri ok..!
dan tengok dari perkara yang sekecil kuman kini bertukar menjadi sebesar gajah.!

ok,

saya harap perkara ini tidak lagi dipanjangkan ok..dan
saya berharap blogger yang ada membuat entri tentang blogger tersebut harap
anda semua delete ok dan simpan sahaja didalam hati...

Ps: saya berharap agar si blogger berhutang itu cepat melunaskan hutangnya dan
si blogger yang memberi pinjam itu harap anda bersabar di atas segala kesulitan ok.!

dan saya berharap anda semua jangan la membenci atau memulau blogger tersebut..
dan harap anda semua dapat memaafkan segala kata-kata yang dilemparkan oleh blogger tersebut..
saya rasa blogger tersebut tidak ada niat untuk berkata sedemikian tapi oleh kekangan perasaan
yang memuncak maka terkeluar la segala isi hati yang terbuku dalam hati itu..dan
korang semua kembali bersahabat sedia kala..sebab
kalau ada yang bermusuhan dalam dunia blogging ini..maka
tidak seronok rasa ingin berblogging betul tak??
................................................................................................................................................................

Entri ringkas untuk Mr Kodet


assalamualaikum ,
wei maaf la aq bukan tak nak like abang ko punyer post kat hot fm tu,
tapi aq da tunggu lama kot..kat sana memang tak nampak la post abang ko,
mungkin mata aku ini tidak terlihat post abg ko itu..harap
ko still sudi berkawan dengan aq ok..
PEACE BRADER..!




5 Add Comment

betul tu.. mmg tak sgka tp kesian gk. mungkin dia ada masalah trsendiri. kena sentiasa brsangka baik

dia da tutup blog , disable fb .. tgk la berapa yg hentam dia

yup!! mesti ada masalah kewangan tu!

aq rasa..!! di tgh sedih kot..heeee

hurm...kerana duit hilang kawan..penah lalui sume tue...huhu


EmoticonEmoticon