Luqman Hakim

Berkongsi Info berkaitan dengan Isu Semasa,Sukan, Senarai Gadget Baru, Lagu Baru 2016, Gosip Artis Malaysia, Doa dan Ayat Ruqyah.

Lagu Baru 2012 - List Lagu Baru 2012

Lagu Baru 2012 -  Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua, hurm tak sabar rasa nak dengar lagu-lagu terbaru pada tahun 2012 ni, hehe dah sabar ni sebab antara lagu yang menjadi kontroversi pada tahun 2011 ini ialah lagu dari bunkface bertajuk panik, lagu ini menjadi kontroversi sebab ada perkataan reformasi? apa menggena  maksud reformasi dengan kerajaan (BN, UMNO)??

ok, aq nk kongsikan lagu-lagu terbaik sepanjang tahun 2011:

hehe ni lagu nasyid la, hehe harap korang suka la... lagu nasyid terbaru 2012 apa ekk?

baiklah, jika korang ingin mengetahui lebih lanjut berkaitan dengan lagu baru 2012 ini korang boleh pergi ke link di bawah ini di mana saya telah sediakannya untuk tatapan anda semua, sebenarnya kat sini saya lagu tapi lagu tu da kene delete  kat youtube.so saya buat la.. lagu baru 2012 dan lagu baru 2013.

LAGU BARU 2012 -> SINI 
Share this article :
+
0 Komentar untuk "Lagu Baru 2012 - List Lagu Baru 2012"

 
Copyright © 2015 Luqman Hakim - All Rights Reserved
Template By Kunci Dunia