May 23, 2012

KAITAN SC BEIRA MAR DENGAN NAZMI FAIZ MANSOR ?

S.C BEIRA MAR |BEIRA-MAR FC  | SC BEIRA | NAZMI FAIZ MANSOR | Assalamualaikum dan salam 1Malaysia buat anda semua , di sini saya sangat gembira kerana anda semua sudi datang ke blog saya ini,Di sini saya ingin kongsikan dengan anda satu informasi yang terbaru 2012 iaitu berkaitan dengan isu bole sepak di Malaysia ini, korang kenal ke Nazmi Faiz Mansor? kalau tak kenal beliau adalah anak muda yang pertama berjaya melangkahkan kaki ke pasukan bola sepak di eropah itu bermakna berliau mempunyai banyak yang sangat besar haha, dan berita yang baru saya dapat di sebuah fanpages bola sepak eropah beliau menggelarkan Nazmi Faiz Mansor adalah MESSI CILIK.




Di bawah ini saya ingin kongsilan beberapa keping gambar nazmi faiz mansor sedang menjalani latihan di pasukan bola sepak eropah iaitu sc beira mar.

VzcZB perkembangan latihan nazmi faiz sc beira mar di portugal
7ADX1 perkembangan latihan nazmi faiz sc beira mar di portugal

bHnTW perkembangan latihan nazmi faiz sc beira mar di portugal



EmoticonEmoticon