May 23, 2012

SEMAKAN KEPUTUSAN POLITEKNIK 2012

SEMAKAN POLITEKNIK 2012 ?Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua di sini saya ingin kongsikan kepada buat pelajar bagi lepasan spm 2011 di sini saya ingin beritahu tau tempat di mana kita boleh semak keputusan politeknik 2012 bagi ambilan jun .



Korang semua boleh membuat semakan keputusan politeknik 2012 di SINI.

kepada yang berjaya saya ucapkan taniah, dan kepada yang tidak berjaya boleh cuba tahun depan ok mana tau rezeki anda pada tahun hadapan, hehe saya sendiri pon tak boleh masuk ke politeknik ni sebab tak layak hadoi... saya pon pelajar lepasan spm 2011...hehe..

hurm korang semua boleh membuat semakan ke politeknik bermula pada 1 jun 2012 hehe, selamat maju jaya ok... Semakan rayuan borang upu dan politeknik 2012.




EmoticonEmoticon