Jun 29, 2012

Eyriqazz vs Denaihati 1

Eyriqazz vs Denaihati ? Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua, di sini saya ingin berterima kasih kepada anda yang sudi datang ke blog saya ini, baiklah di sini saya ingin bercerita tentang dua orang blogger otai di Malaysia ini iaitu Eyriqazz vs Denaihati .

Saya sebagai seorang blogger yang low profile ni tidak ambik kesah tentang blogger lain, hari ini saya ada la berjalan-jalan ke blog blogger lain dan terserempak la dengan satu entri ni, dalam entri tersebut menyatakan bahawa sebuah blog yang diberi nama  Eyriqazz vs Denaihati SEO ada melancarkan satu pertandingan yang agak menarik bagi saya iaitu berkaitan dengan  SEO .

Dah lama saya dengar cerita berkaitan dengan dua blogger otai itu, mereka berdua amat handal dalam seni seo ini boleh dikatan setiap entri yang mereka wujudkan pasti akan duduk di top 10 di google search , so tak heran lagi mengapa ramai di kalangan blogger lain mengatakan mereka berdua adakah sifu kepada blogger yang ingin mempelajari ilmu seo dengan lebih luas lagi.

Baiklah saya malas nak tulis panjang-panjang entri berkaitan dengan Eyriqazz vs Denaihati. Kepada siapa yang membaca entri ini dan korang semua tertarik untuk menyertaikan kontest ini korang boleh la join kita sama-sama memeriahkan lagi pertandingan ini dan keyword yang di canang adalah  Eyriqazz vs Denaihati .



_______________________________________________________________

Contest ini dianjurkan oleh Eyriqazz.Com ditaja bersama Denaihati.com,  Azri.my,Blogr.my, ziefauzi.com, Shakiddo.com, ZarulUmbrella.Com, Hatiputera.com,Papamifz.com, Mksyahir.blogspot.com, Boladaily.com, BloggerSentral.com,Mysuperkids.net,Vitaminsemulajadi.com,Aslamber.Com,http://kgbalimbang.blogspot.com,Ciktom.Com,Muhasabahtrading.Com, dan PanduanServisBlog.Com



Eyriqazz vs Denaihati 







1 Add Comment so far


EmoticonEmoticon