Sep 1, 2012

CITRA JUWITA FULL EPISOD DOWNLOAD

CITRA JUWITA FULL EPISODE | Assalamualaikum, saya kongsikan dengan anda citra juwita besama dengan episode 1 sehingga 7,8,9,10,11,12.,13 .

CITRA JUWITA (TV9)
HARI: Setiap hari Khamis,
MASA: 8.30 malam di TV9,
MULAI: 19 Julai ini.
PELAKON:: Eyka Farhana, Jasmin Hamid, Azhar Sulaiman, Addy Ashraf, Shahrol Nizam dan Azuan Mazlan



Sinopsis Citra Juwita .

Kisah bermula apabila Citra (Jasmin Hamid) yang datang dari keluarga kaya jatuh cinta dengan Ehsan (Azhar Sulaiman), seorang pemain bola sepak negara. Pun begitu hubungan mereka dihalang keluarga Citra.

Bermulalah hidup Citra dengan Ehsan tanpa kemewahan. Setelah dikurniakan cahaya mata, Juwita (Eyka Farhana), Citra dan Ehsan membuat keputusan untuk bercerai. Juwita ingin tinggal bersama bapanya. Sementara Citra telah membawa diri dan tidak lagi mengambil tahu tentang anaknya itu. Hari berganti hari, Juwita semakin dewasa. Namun bapanya pula jatuh sakit dan meninggal.

Sebelum itu, dia berjanji dengan bapanya untuk mencari ibunya, Citra dan tinggal bersamanya. Namun dugaan kembali melanda Juwita apabila dia bertemu dengan ibunya. Suatu ketika dahulu, Citra telah melukakan hati Juwita apabila dia melangkah pergi dari hidup anaknya itu. Adakah Juwita sekali lagi akan terluka dengan perhubungan cinta di antara Citra dan Wira? Atau apakah Juwita akan mengorbankan cintanya semata-mata untuk kebahagiaan ibunya?

Citra Juwita Episod 1
Citra Juwita Episod 2
Citra Juwita Episod 3
Citra Juwita Episod 4
Citra Juwita Episod 5
Citra Juwita Episod 6
Citra Juwita Episod 7
Citra Juwita Episod 8
Citra Juwita Episod 9
Citra Juwita Episod 10
Citra Juwita Episod 11
Citra Juwita Episod 12
Citra Juwita Episod 13


EmoticonEmoticon