Oct 29, 2013

Fizo Omar Nikah Mawar Abdul Karim Pada 10 November 2013

Fizo Omar Nikah Mawar Abdul Karim Pada 10 November 2013 | Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua kerana sudi datang ke blog saya, di sini saya berterima kasih kepada korang semua yang sudi datang ke blog saya. Baiklah sebagai tanda terima kasih saya kepada korang semua saya akan berkongsi dengan anda koleksi gambar fizo omar bersama dengan bakal isteri beliau iaitu Mawar Abdul Karim pada 10 November 2013.



Pelakon Fizo Omar telah mengesahkan tarikh untuk melangsungkan pernikahannya dengan anak kepada pengasas tudung jenama Fareeda iaitu Mawar Abdul Karim pada 10 November 2013
Menurut Fizo atau nama sebenarnya Wan Hafizol Wan Omar,majlis akad nikah tersebut akan diadakan di rumah keluarga perempuan iaitu di Country Heights, Kajang manakala majlis bertunang pula akan diadakan sehari sebelum majlis nikah iaitu pada 9 November 2013

gambar fizo omar dan mawar karim fizo omar kahwin mawar abdul karim pada 10 november 2013

Difahamkan majlis nikah yang dijadual diadakan pada pukul 9 pagi itu akan disiarkan secara langsung menerusi slot Nasi lemak Kopi O di TV9







Sebagai info, Fizo berusia 28 tahun manakala Mawar 24 tahun

Penulis Hakim Mahmud


EmoticonEmoticon