Jan 10, 2014

Gambar Eyka Farhana Serta Biodata

Gambar Eyka Farhana Serta Biodata |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua yang sudi datang ke blog saya, di sini saya ingin berkongsi dengan anda biodata seorang artis muda ni yang mempunyai kecantikan dan kecomelannya. Pelakon muda yang saya maksudkan itu adalah Eyka Farhana .Mungkin ramai di kalangan peminat yang belum mengetahui biodata diri eyka farhana secara menyeluruhkan? Baiklah tanpa membuang masa lagi saya akan kongsikan Gambar Eyka Farhana Serta Biodata .



Profil Biodata Eyka Farhana

Nama sebenar: Wan Atiqa Farhana Wan Sarmizi
Nama Komersial: Eyka Farhana
Umur: 18 Tahun
Asal: Kuala Lumpur
Pendidikan: Sekolah Perempuan Air Panas, Setapak, Kuala Lumpur
Adik beradik: 4 adik beradik


Telefilem dan Drama: Bunga Bunga Syurga, Gemilang, Juvana, Sejadah Kaabah, Cinta Pontianak Gua Musang, Puteri Pulau Tuba, Miang Buluh Keladi Birah, Ramadan Terakhir, Nur Ain, Naik Lif Turun Tangga, Jatuh Cinta, Mencari Atirah dan Ayam.


Ditulis oleh Hakim Mahmud


EmoticonEmoticon