Jan 21, 2014

Projek Memikat Suami Episod 6 dan 7

Projek Memikat Suami Episod 6 dan 7 |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua yang sudi datang ke blog saya di sini saya ingin berkongsi dengan mereka yang cintakan drama-drama terbitan karyawan Malaysia dan kepada mereka yang suka sangat tonton pelbagai jenis drama bersiri sama ada di tv3, astro mustika hd dan lain-lain saya wujudkan entri ni khas untuk mereka ok. Dan terima kasih kerana sudi datang ke blog saya ok , baiklah tanpa membuang masa lagi saya akan kongsikan projek memikat suami episode 6 dan projek memikat suami episod 7 kene tunggu minggu depan la so korang BOOKMARK pages ni ok.


Kata-kata Dari Sudutan Drama Bersiri Projek Memikat Suami 

“Sayang... Abang tak tahu bila abang jatuh cinta dengan sayang, sebab abang sibuk sangat hendak membenci sayang. Benci, benci, benci, tup-tup, in love. Bila jatuhnya pun abang tak tahu,” - Zahrain Alimin

Link Muat TUrun di sini .

Projek Memikat Suami Episod 6

Projek Memikat Suami Episode 7


EmoticonEmoticon