Feb 8, 2014

Keputusan Perak vs Kelantan 8 Februari 2014 Liga Super

Keputusan Perak vs Kelantan 8 Februari 2014 Liga Super |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua yang sudi datang ke blog saya di sini saya ingin berkongsi dengan anda semua informasi berkaitan dengan keputusan penuh Perak vs Kelantan 8 Februari 2014 Liga Super di sini.

Seperti yang anda tahu, jika perlawanan yang melibatkan skuad bola sepak The Red Warriors,pastinya akan diberi tumpuan oleh peminat-peminat bola sepak tanah air.

KEPUTUSAN KELANTAN VS PERAK 8 FEBRUARI 2014 LIGA SUPER

Di mana perlawanan diantara pasukan Kelantan vs Perak 8 Februari 2014 akan disiarkan di astro arena 801  tepat pada pukul 8.45 malam perlawanan akan dimulakan.Kali ini skuad bola sepak Perak menjadi tuan rumah yang harus melayani kehadiran skuad bola sepak Kelantan The Red Warriors di stadium Ipoh.

Perlawanan ini adalah untuk melengkapkan jadual saingan perlawanan yang keempat.Sama-sama kita nantikan perlawanan diantara Perak Lawan Kelantan 8 Februari 2014 liga super . Siapakah yang bakal menjadi pemenang untuk malam ini? masih menjadi tanda tanya.

Posting berkaitan dengan informasi Keputusan Perak vs Kelantan 8 Februari 2014 Liga Super yang telah ditulis oleh Hakim Mahmud.

2 Add Comment

tahniah perak kerana berjaya menumpaskan kelantan....


EmoticonEmoticon