Feb 5, 2014

Pelakon Ezany Nizariff Ugut Bunuh Guru

Pelakon Ezany Nizariff Ugut Bunuh Guru | Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua yang sudi datang ke blog saya di sini saya ingin berkongsi dengan anda berita terkini tentang seorang artis yang telah membuat ugutan bunuh kepada seorang guru sekolah rendah melalui laman sosial.

Mungkin ramai di antara anda semua masih kabur tentang nama pelakon Ezany Nizariff ini kerana beliau bukan la seorang pelakon yang hebat. Di mana telah berlaku satu kekecohan di media sosial dan media massa pada hari ini kerana seorang guru sekolah rendah yang hanya ingin dikenali sebagai Azahar Hassan 43, telah mendakwa Ezany Nizariff telah membuat satu ugutan bunuh keatas dirinya melalui laman sosial.

pelakon ezany nizariff ugut bunuh


Ketika pihak berwajib menghubungi Pelakon Ezany Nizariff tentang ugutan bunuh itu , beliau mengaku beliau telah buat satu kenyataan sebegitu atas dasar ingin melindungi adik perempuannya daripada berhubung dengan guru sekolah rendah tersebut kerana beliau sudah mempunyai isteri.

ezany nizariff ugut bunuh


Sekian terima kasih kepada anda yang sudi datang ke blog saya untuk membaca informasi tentang Pelakon Ezany Nizariff Ugut Bunuh Guru . Posting ini telah ditulis oleh Hakim Mahmud


EmoticonEmoticon