Mar 15, 2014

Pesawat MAS MH370 Sah Dirampas

Pesawat MAS MH370 Sah Dirampas |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua di sini saya berita terkini tentang Pesawat Mas MH370 sah Di Hijack oleh penganas sudah disahkan Oleh Perdana Menteri Malaysia sendiri. Baca selanjutnya Info Pesawat MAS MH370 Sah Dirampas .



Media Massa di dunia ini telahpun Kecoh pabila Pesawat Mas MH370 di Hijack. Menurut laporan berita Associated Press hari ini, seorang pegawai kerajaan Malaysia berkata rampasan bukan lagi hanya teori : "Ia adalah muktamad ," membaca laporan itu.

Pegawai yang terlibat dalam penyiasatan itu dilaporkan berkata mereka telah menentukan bahawa salah seorang juruterbang atau orang lain yang mempunyai pengalaman penerbangan telah merampas pesawat yang hilang.


Motif Pesawat Mas MH370 di rampas belum diketahui lagi. Selain itu, keberadaan pesawat mas mh370 belum dikenal pasti lagi oleh pihak-pihak yang turut serta dalam misi pencarian kapal terbang mas mh370 ini.

Spekulasi bertiup kencang bahawa kerajaan Malaysia akan mengumumkan perkara itu pada sidang akhbar yang dijadual pada 1.30 petang ini. (Perdana Menteri, Dato' Seri Najib Razak akan menghadiri Sidang Akhbar tersebut) 


EmoticonEmoticon