May 6, 2014

Tarikh Sambutan Hari Ibu 2014

Tarikh Sambutan Hari Ibu 2014 . Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua yang sudi datang ke blog saya. Di sini saya ingin mengambil peluang untuk mengucapkan selamat hari ibu kepada Umi saya yang baru pulang dari mengerjakan umrah di Mekah dan Happy Mother;s Day kepada semua ibu-ibu yang berada di Malaysia ini.

sambutan hari ibu 2014


Tujuan wujudnya Tarikh sambutan Hari Ibu 2014 adalah untuk menghargai jasa ibu-ibu yang menjaga kita dari kecil hingga la sudah besar macam gajah semua ni. Untuk pengetahuan korang Tarikh Sambutan Hari Ibu 2014 jatuh pada 11 Mei 2014 dan sambutan hari ini di negara lain berbeza-beza so jangan ingat bila Malaysia sambut hari ibu negara lain pon sambut jugak ok.

Sekali lagi saya ingatkan kita semua jangan lupa untuk mengucapkan Selamat Hari Ibu kepada ibu kita yang berada di rumah tu dan kepada mereka yang sudah tiada ibu sedekahkan al-fatihah buat bacaan Yassin agar ibuMu tenang di sana.Hargailah jasa ibu kita yang telah bersusah payah untuk membesarkan kita selama ini. Pengorbanan seorang ibu itu adalah sangat besar dan kasih sayang yang dicurahkan kepada anak-anak adalah sangat bernilai. Apapun, selamat hari ibu 2014 kami ucapkan kepada semua ibu-ibu di Malaysia.

Ditulis oleh Hakim Mahmud dan dikongsikan di Google + dan Google Malaysia.

1 Add Comment so far


EmoticonEmoticon