Jan 27, 2014

Koleksi Gambar Fesyen Artis AJL 28 Anugerah Juara Lagu 2014

 Koleksi Gambar Fesyen Artis AJL 28 Anugerah Juara Lagu 2014 |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua yang sudi datang ke blog saya untuk mengetahui informasi yang telah berlaku semalam di mana Anugerah Juara Lagu ke 28 telah pon diumumkan dan Hafiz telah bergelar Juara buat kali ke dua berturut-turut . Tahun lepas 2013 dia juga Juara AJL 2013 tapi kali ini dia juga telah merangkul gelaran Juara Ajl 28 2014 semalam tahniah Hafiz AF.

Baiklah saya pon malas berleter panjang lebar lagi sebab AJL 28 sudah pun melabuhkan tirai pada 26 Januari 2014 yang berlangsung di Stadium Putra Bukit Jalil. Terdapat 12 finalis lagu yang berentap di malam AJL 28. Apapun, tahniah diucapkan kepada Hafiz selaku juara Anugerah Juara Lagu ke 28 dengan lagu Bahagia Deritaku. Selain itu, Hafiz turut memenangi satu lagi anugerah iaitu persembahan terbaik. Manakala vokal terbaik disandang oleh Jaclyn Victor dengan lagu Ikut Rentakku. Naib juara pula disandang oleh Hyper Act (Hanya Aku) dan tempat ketiga oleh Awi Rafael & Altimet (Kalau Aku Kaya)..


Gambar Fesyen Artis AJL 28 Anugerah Juara Lagu 2014











Saya ucapkan terima kasih kepada anda yang sudi datang ke blog saya untuk mengetahui informasi tentang  Koleksi Gambar Fesyen Artis AJL 28 Anugerah Juara Lagu 2014 semalam .Entri ini telah ditulis oleh Hakim Mahmud


EmoticonEmoticon