Jan 11, 2014

Profile Biodata Nur Risteena Munim

Profile Biodata Nur Risteena Munim Pelakon Heroin Playboy Itu Suami Aku |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua yang sudi datang ke blog saya di sini saya ingin berkongsi dengan anda satu biodata diri seorang artis yang baru saja nak meningkat naik artis yang saya maksudkan itu adalah Nur Risteena Munim dimana beliau telah menjadi heroin dalam Drama bersiri Playboy itu Suami Aku. Untuk pengetahuan semua mesti ramai diantara anda yang suka sangat tonton drama bersiri playboy itu suami aku kan?

Baiklah tanpa membuang masa yang panjang lagi saya akan kongsikan Profile Biodata Nur Risteena Munim .

Biodata Diri Nur Risteen Munim





Nama penuh : Nur Risteena Munim Zainul Ilyas
Nama popular : Risteena Munim
Umur : 24 tahun
Tarikh lahir : 19 November 1989
Pendidikan : Beliau merupakan graduan Sarjana Muda Komunikasi Massa, UiTM 
Asal : Kepala Batas, Pulau Pinang 
Kareer : Sebelum menceburi bidang lakonan , Risteena pernah menceburi bidang modeling. Dia juga sangat minat dalam bidang pengacaraan . Beliau pernah berlakon drama Bukan Cinta Monyet di TV 3.

Gambar Nur Risteena Munim



ditulis Hakim Mahmud


EmoticonEmoticon