Feb 11, 2011

MINTA PERHATIAN Blogger Entry Copy N Paste Masih WUJUD!!!!

hi assalamualikum kepada anda yang sudi membaca entry saya pada malam yang sungguh nyaman ini.....
pada hari ini saya ingin berkongsi tentang seorang blogger yang suka mengopy paste entry orang lain ke blog nyer.....adakah anda setuju dengan perbuatan yang dilakukan oleh beliau??

cuci mata kejab..hehe amacam cantik tak??huhu manis g2 dong..hehe


Ok kembali kepada tajuk kite.....anda ingin tau ke siapkah blogger tersebut??
blogger tersebut ialah http://www.facebook.com/profile.php?id=1085022813 ini account facebook die
dan ini url blog die http://lonelystarz.blogspot.com....................


yang sebenarnya akulah blogger tersebut..hehe....tapi itu semua perangai masa mula-mula saya mula
berblogging.....sebab saya belum tahu ape bende etika semasa  kite berblogging ini...
sekarang saya sudah menjadi blogger yang suci....hehe
harap maaf kepada yang mengenali diri ini...atas perbuatan saya yang lampau itu dulu...sekian terima kasih.

6 Add Comment

kesian gambar pompuan tu, igt entry ni tuju kat pmpuan ni -____-

haha...sje je...tu..die kawan sye la kak..heh tq coz sudi mengomen

salam kenal...
www.qalish.com

ok..i will visit u at ur site..

hahaha yeke?mujur cepat sedar yer.kalo x.nanti sedap2 je kena hntam hehe..sapelah mangsa copypaste hakim tu..ahas

mmg dah kene hentam la..hehe
sebab tu dah insaf..!!


EmoticonEmoticon