Feb 10, 2011

Status glitterati kat NUFFNANG dah Ordinary(non-exclusive)

hihi assalamualikum kepada anda yang sudi datang dan menjeguk ke sini.....petang takdi aku baru balik sekolah
dah la tengah panas....pergh cam nk terbakar je..(lebih-lebih) hehe...takpon sikit ke...tapi itu dah biasa kan
lumrah alam.....yang ni bukan la lumrah alam..tengak la apa dah jadi kat aku...balik je dari sekolah aku terus pi buka pc sat...sembahyang dan menghadap komputer aku pon search la nuffnang
aku terkejut tengok>>>
lepas tu dengan pantas saya pergi bertanya kepada kawan-kawan but dieorang pon xtau......lepas tu..saya dah bengang ni....rasa nak delete je nuffnang ads..huhu
but saya pon pergi hanter ticket kat nuffnang...selepas 1jam dieorang pon balas.........





Muhamad Luqman Hakim Bin Mahmud,

Your ticket concerning \'What all This Happen to me?\' has been responded to.  You can view
this response (and reply to it if necessary) using the information or link below.

Ticket ID: 4D53900F

Here is the response made to your ticket.  Please do not reply to this email directly, use the link above
to reply.

Hi Luqman,

Thank you for your email. Your membership status was affected because our crawlers detected ad script from our competitor, ManggaOnline on one of your blogs registered with us. If you wish for your Glitterati status to be reinstated, kindly ensure that all script from ManggaOnline has been removed.

Cheers,
Thara Sofian
Blogger Relations

Nuffnang Sdn Bhd

12 Add Comment

kena la buang ads mangaonline tu kalo nak dapat balik.

Engineer Adalah Pilihan Kerjaya Yang Terbaik

saya xpernah letak pon ads mangaonline tu...!!zzz
mcm mne la die detect

Aduhai bro.. memang la mangaAds effect nuffnang. ko patut check dulu bro. kalau nak tambah iklan boleh try join heartbeat.

Adakah Heartbeat Effect Nuffnang Glitterati Status?"

haha yang tu dah join..but ssh nk dptkan income bro...duit kat sne brurm0.80..???masuk akai ka?

Ha3.. relek la bro.. slow2 beb. dulu aku dapat rm1 da heppy da. da lama2 ni tak heran da. aku buat blog utk seronok dan share tips ngn reader bukan tuk duit da. stakat duit tu baik g keje lagi bagus. sehari rm20-30 pun ok pe. ha3.


Tingkatkan Trafik Dengan Menukar Nama Blog"

Tape, buang je ads tu sebab Nuffnang lagi bagus.

mak aii..boleh thn nuffnang ni ea..tros dia tukar status blogger..(-_-'')

huhu...betul la...nuffnang ni mmg tegas ekk..
kepada blogger lain yang nk cuba ltk ads selain nuffnang...baik xyah ok..

akak pun pernah kena ni di awal blogging lu..trus buang dan hari tu juga status tukar pi geli2 balik...hehe

haha....kak pon kene gak...huhu.
saya tidak keseorangan..huhu

ooh yea nuffnang mmg strict. remove je ads mangga tu. :P btw, percaya atau tidak, thara tu kawan kin. hahaha dea baru jer keje dgn nuffnang. sekali bace2 kt entry sini, terkejottt mak! :P

HAAAA....die keja ngn syarikat NUFFNANG??


EmoticonEmoticon