Sep 16, 2012

SINOPSIS SEPAH THE MOVIE

Sepah The Movie Full Movie Download | Assalamualaikum, di sini saya bakal kongsikan dengan anda satu fiilem baru iaitu filem sepah the movie.


Di bawah ini, saya ingin kongsikan dengan anda semua sinopsis sepah the movie, saya harap dengan membaca sinopsis sepah the movie ini akan membuatkan korang semua ingin ke pawagam untuk menonton filem sepah the movie.


Sepah The Movie merupakan sebuah filem aksi komedi mengisahkan ragam tiga sahabat, Jepp, Shuib dan Mamat yang obses dengan motor cross.
Ia menceritakan tentang ragam tiga lelaki berstatus bujang yang bergelar pekerja kilang elektronik di sebuah kilang berhampiran pekan kampung mereka, dan mereka terlalu obses pada motor cross. Bagaimanapun Sepah terpaksa menghadapi peristiwa yang telah melahirkan konflik persahabatan mereka, semenjak kemunculan seorang gadis cantik bernama Ayu sofea, apakah kesudahannya?
Filem yang turut dijayakan Jehan Miskin, Anzalna, Azrul Raja Lawak, Pak Yus Jambu dan ramai lagi akan ditayangkan bermula pada 29 November 2012. - Sepah The Movie Movie .- luqma hakim





EmoticonEmoticon