May 8, 2014

Nikmat Kisah Malam Pertama

Nikmat Kisah Malam Pertama.Assalamualaikum dan salam sejahtera, kepada anda yang sudi datang ke blog saya semata-mata untuk membaca kisah hidup saya yang bertajuk Kisah Malam Pertama. Bila saja disebut malam pertama mesti ramai diantara anda semua berfikir diluar jangkaan atau dengan kata-kata agak kasar sedikit otak lucah , otak kuning dan sebagainya.

nikmat malam pertama
kisah malam pertama


Rakyat Malaysia tidak asing lagi dengan ayat Malam Pertama samaada untuk mereka yang sudah melangsungkan perkahwinan ataupun tidak bila . Kerana rata-rata di Malaysia dengan sahaja ayat berkenaan dengan Kisah Malam Pertama gerenti secara semulajadi datang dalam fikiran masing-masing seperti sakit malam pertama , kenangan malam pertama , kisah malam pertama perkahwinan , kisah malam pertama pengantin dan kisah malam pertama 18sx , semua kata kunci ini sering dicari oleh mereka yang ingin memuaskan nafsu masing-masing dengan pelbagai cara samaada dengan tonton video lucah ataupun membaca buku cerita lucah yang dijual di internet ini.

Baiklah kita kembali kepada tajuk asal kita iaitu berkaitan dengan Nikmat Kisah Malam Pertama. Nikmat malam pertama ini banyak samaada nikmat malam pertama tidur di hotel 5 bintang ataupun nikmat malam pertama keluar dating dengan kekasih pertama dalam hidup. Masing-masing ada kisah malam pertama mereka sendiri so di sini saya ingin menceritakan kisah malam pertama dalam hidup saya berkenaan dengan nikmat.

malam pertama
malam pertama


Nikmat tersebut adalah nikmat tidur di mana pertama kali kita tidur kita akan rasa lega dan nyaman sahaja kerana nikmat tidur adalah lumrah manusia yang telah diciptakan oleh Allah S.W.T dalam diri setiap benda hidup di dunia ini wajib tidur walaupun selama mana dia bertahan dia akan tetap akan terlelap jua tanpa dia sedarkan diri. Nikmat tidur ini juga bagus untuk tumbesaran kita kerana sewaktu kita kecil atau masih bayi untuk kita terus membesar dengan sihat kita harus tidur dengan secukupnya untuk tumbesaran tubuh badan kita agar dapat membesar dengan lebih sihat tanpa ada kecacatan dalam diri masing.

Akhir ini , ramai remaja-remaja dan orang-orang tua yang sudah berumur sering kali mengabaikan masa tidur mereka semata-mata mengejar keinginan duniawi semata-mata.Walhal kita sendiri tahu bila tiba waktu malam dan sebelum pukul 12 malam kita harus la tidur kerana kemungkinan pada pagi esok kita ada aktiviti lain yang harus dilakukan jika kita mengabaikan masa tidur kita kemungkinan kita akan bangun lewat pada keesokan harinya dan kemungkinan kita akan datang lewat pada aktivit pada waktu itu. Ini adalah satu faktor mengapa kita perlu tidur lebih awal pada setiap hari.

Baiklah setakat ini sahaja perkongsian cerita dari saya Hakim Mahmud dalam blog peribadi saya ini .. sekian Assalamualaikum .... Google  | Nikmat Kisah Malam Pertama


EmoticonEmoticon