May 7, 2014

Saksikan Aku Isterinya Episode 22

Saksikan Aku Isterinya Episode 22 .Tonton drama Aku Isterinya Episode 22 secara online. Drama adaptasi dari Novel Aku Bukan Mistress kini di episod ke dua puluh satu pada Rabu 7 Mei 2014. Saksikan drama Aku Isterinya setiap isnin hingga khamis bermula pukul 7.00 petang di slot akasia TV3. Kepada anda yang terlepas peluang untuk menonton Aku Isterinya Episod 22, anda boleh tonton dilaman ini sebaik sahaja rancangan tamat.

Saksikan Aku Isterinya Episode 22
Saksikan Aku Isterinya Episode 22
Link untuk Download Aku Isterinya Episode 22 saya akan upload selepas pukul 12 tengah malam. Manakala kepada mereka yang ingin Tonton Aku Isterinya episode 22 secara online saya akan upload pada pukul 12.30 malam nanti. Hakim Mahmud dan Google.


EmoticonEmoticon