May 7, 2011

Aku Tengah Belajar Mengomen Di Blog Orang...hehe

hihi...assalamualaikum buat anda semua....
sudah dekat 5bulan aku berblogging...sekarang ni baru nak belajar
komen entri blogger lain....haha

apa la aku ni...orang lain da jauh tinggalkan aku conton nya
henryzackry..hoho aq ingat dulu die sama je dengan aku..tapi sekarang ni
sudah jauh meninggalkan aku..dan ramai lagi blogger baru tapi da femes
contohnyer Mas..korang kenal tak?
atau Bro Ujang haha yang baru je melangsungkan perkahwinannya..
aku mengucapkan taniah kenapanya dan jaga elok-elok isteri tu(yana)
kalau malam jumaat tu perlahan..hehe

ok aku rasa entri ni ntah pape kan..tapi aku mencadangkan kepada
blogger-blogger baru untuk belajar komen di entri orang supaya
ramai yang kenal blog serta diri kamu sendiri..
semoga korang berjaya ekk..hehe dan juga aku.

5 Add Comment

hihi..tgn ni tetibe jer gatai nk ketuk2 keyboard komen kt cni :P
selamat berkOmen2 ye :) haha

selama ni tk pernah komen kt blog org lain ke...tkpe..rajin2lah komen mengomen..tp janji ikhlas bukan terpaksa..

bagus la..lain kali komen bayk2 ekk.hehe

comment la di blog sy . haha :p peace


EmoticonEmoticon