Luqman Hakim

Berkongsi Info berkaitan dengan Isu Semasa,Sukan, Senarai Gadget Baru, Lagu Baru 2017, Gosip Artis Malaysia, Doa dan Ayat Ruqyah.

Aku Tengah Belajar Mengomen Di Blog Orang...hehe

hihi...assalamualaikum buat anda semua....
sudah dekat 5bulan aku berblogging...sekarang ni baru nak belajar
komen entri blogger lain....haha

apa la aku ni...orang lain da jauh tinggalkan aku conton nya
henryzackry..hoho aq ingat dulu die sama je dengan aku..tapi sekarang ni
sudah jauh meninggalkan aku..dan ramai lagi blogger baru tapi da femes
contohnyer Mas..korang kenal tak?
atau Bro Ujang haha yang baru je melangsungkan perkahwinannya..
aku mengucapkan taniah kenapanya dan jaga elok-elok isteri tu(yana)
kalau malam jumaat tu perlahan..hehe

ok aku rasa entri ni ntah pape kan..tapi aku mencadangkan kepada
blogger-blogger baru untuk belajar komen di entri orang supaya
ramai yang kenal blog serta diri kamu sendiri..
semoga korang berjaya ekk..hehe dan juga aku.
Previous
Next Post »
5 Komentar untuk "Aku Tengah Belajar Mengomen Di Blog Orang...hehe"

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 Luqman Hakim - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia