May 20, 2011

Aku Boring. Hurm Korang Ada Cara Untuk Hilangkan Boring?


hihi assalamualaikum...
hari ini aku amat boring tidak tahu untuk update blog tentang apa?
korang semua ada tak  berita yang menarik untuk dikongsi dengan aku ni?
tapi apabila aku boring aku buat apa yang aku suka macam
dengan lagu METAL contoh lagu slipknot-psychosocial
dan usha belog orang komen entri diorang..hoho 
mengharap akan dapat sedikit traffik dari blog yang aku komen biasanya dapat la
jugak 1-2 je..kire ok la!dari '0' kan?

ps:korang kasi pendapat sikit boleh tentang template blog aku ni?
sebab ade yang kate tak menarik langsung?

6 Add Comment

hari dah dah ilang ke boring tu... g jln2 ilang boring tu... hehe...

duit takde..minyak moto tinggal skit je!!haha..spent la skit kot-kot ade emergency

panas lagi masa ni..petang nanti boleh la..hehe

la boring ke??okey nak mintak izin komen kamu punya template ni erk... template kamu ok cuma tak bape ceria la dikk..mungkin warna dia kottt..pi tukar n cari template lain..kan banyak pilihan..jgn mare erk...akak punya pun bukannya lawa sgt ponn...hehehe..

tengah cari template yg sesuai ni..but tak jmpe lagi


EmoticonEmoticon