Jun 1, 2011

PAKCIK BEN GEGAR BUDAK SEKOLAH

image

antara sebabnya ialah kerana pada zaman sekarang ialah zaman perkembangan IT dan aku tidak mahu 
tergelam  atau ketinggalan  dalam arus peredaran masa,ini kerana zaman sekarang yang
semakin  cepat berlalu dan teknologi semakin maju dan pesat membangun.

ok,

selain itu, dengan adanya blog aku lebih cepat mendapat berita contohnya
gossip,keputusan perlawanan bola sepak dan macam-macam lagi la...ok

Di samping itu, dengan ada blog aku rasa amat dihargai ini disebabkan oleh dengan 
adanya syarikat pengiklan seperti Nuffnang,Mangga ads, Adverlets dan Innity aku bleh membuat
duit sampingan melalui syarikat pengiklan itu.caranya amat mudah dengan
meletakkan iklan di blog sendiri.meraka akan bayar kepada kita dengan setiap klik pada
iklan dan lain-lain.

selain itu, aku ingin berkenalan dengan para blogger yang berada di seluruh pelusuk dunia
ini disebabkan aku amat kesunyian dan  aku susah bergaulan dengan orang ramai.oleh sebab itulah
 dengan adanya blog aku boleh menggunakan platform blogspot sebagai medium pengenalan
identiti diri aku kepada umum dan aku berharap anda semua sudi berkawan dengan aku .



13 Add Comment

Pakcik Ben ajak Gegar Blog Budak Sekolah nih! hehe

UpProfits Latest Entry : Senarai Terkini Top Blogger Alexa Malaysia

hye . dtg dari blog en ben . saya pon tercalon . saya yg ke 5 tu . jemput dtg ke rumah saya ye ^^

datang dari menara pakcik Beng beng boom...
berlepas kat sini...nak hantar pesanan...
"jom follow saya balik ?" ^^

momentsthatreplaced.blogspot.com

HYE,,
saye pon join gak,,yg no 8 tu..
dtgla singgah

ok saya akan dtg melawat!

singgah dari belog Abg Ben...
happy blogging...


p/s : jom baca percutian ke Bali [akhir]

nice,,, i like ,,
muaxxx

Weewuu, selamat bercuti sekolah...
ett...nak kemana tu?
ada baca buku, tak???
:) lulu datang up trafik eh..

singgah baca n3 di sini..
pengetua nak buat semakkan:)

http://akutetapaku85.blogspot.com/

sy dtg, sy baca, sy follow... Mari baca tips blogging yang saya sediakan ni:
Unsur "Jangan Dibuat" Pada Blog Untuk Menjadi "Blog Mesra Pengunjung"

Entri terbaru:
Halalkah Secret Recipe?!


EmoticonEmoticon