Sep 4, 2011

Tarikh iPhone 5 akan Keluar di Pasaran


Kali ini saya akan bercakap mengenai telefon.  saya akan bercakap mengenai iPhone 5!! Siapa nak iPhone 5 angkat tangan.. Ha, mesti ramai yang nak bukan? saya  bukan nak kasi sebenarnya sebabsaya pun tak ada, tetapi saya  nak bagitau yang iPhone 5 akan  keluar dalam masa terdekat! Ya, dalam masa terdekat iPhone 5 akan berada dipasaran. Jadi, persoalan bila iPhone 5 keluar akan terjawab nanti. saya ada terbaca beberapa artikel yang mana insyaAllah iPhone 5 akan berada dipasaran pada bulan September atau mungkin selewat-lewatnya November.
Selamat Hari Raya Aidilfitri!!! -->
110424 could this be iphone 5 iPhone 5 | Persoalan Bila iPhone 5 akan Keluar di Pasaran Terjawab!
Dah tengok iPhone 5 kat atas ini? Kalau nak tahu, iPhone 5 ini sangat nipis dan yang bestnya boleh dikatakan seperti lutsinar!! Sekali lagi saya cakap, LUTSINAR! Ha, tau tak apa maksud lutsinar? Sebenarnya, iPhone 5 ini sepertinya boleh menjadi lutsinar dimana anda boleh lihat menembusi iPhone 5! Hebat bukan teknologi iPhone 5 ini.
 iPhone 5 | Persoalan Bila iPhone 5 akan Keluar di Pasaran Terjawab!
ada plan nak beli iPhone 5 angkat tangan cepat.. Hehehe

1 Add Comment so far

haihhh.. poket tebal bole la beli... T.T


EmoticonEmoticon