Sep 27, 2012

Filem Hantu Kapcai 27 September 2012

Filem Hantu Kapcai |Assalamualaikum dan salam sejahtera semua di sini saya ingin kongsikan sinopsis film hantu kapcai. 
Filem Hantu Kapcai adalah bergenre, komedi dan seram manakal tarikh tayangan hantu kapcai adalah 27 september 2012 iaitu hari ini la.Pengedar film Hantu Kapcai adalah KRU FILMS manakala si pengarahnya adalah Ghaz Abu Bakar.Antara pelakon yang membintangi filem hantu kapcai adalah Zizan Razak,Remy Ishak,Fizz Fairuz,Neelofa dan ramai lagi.



SINOPSIS HANTU KAPCAI

Hantu Kapcai mengisahkan tentang Ajib (lakonan Zizan Razak), seorang mat rempit yang kesempitan wang terjebak dalam perlumbaan haram dengan musuh ketatnya, Tiger (lakonan Remy Ishak) demi memenangi wang pertaruhan.



Bagi memastikan kemenangan berpihak padanya, Tiger telah melakukan khianat dalam perlumbaan itu sehingga menyebabkan kemalangan ngeri yang mengorbankan nyawa Ajib.



Ajib kini menjadi hantu yang hanya mampu dilihat oleh calon Imam Muda di kampungnya iaitu Ibrahim (lakonan Fizz Fairuz). Ibrahim terpaksa mencari jalan untuk meyakinkan keluarga Ajib dan memberi semangat kepada Akim (adik kepada Ajib, lakonan Hairulazreen) untuk menuntut bela di atas kematian abangnya,

sekaligus menebus hutang Ajib. Jangan lupa saksikan filem Hantu Kapcai yang akan ditayangkan serentak di seluruh negara pada 27 September 2012 ini.


Kepada yang ingin download hantu kapcai full movie , 27 september 2012 korang  boleh download melalui blog saya ini ok ... nanti saya akan masukkan link untuk download hantu kapcai full movie di sini.

HANTU KAPCAI FULL MOVIE (LINK AKAN DIUPDATE)


EmoticonEmoticon