Apr 3, 2012

Aksi Panas Lelaki Kacak | Hot Lelaki Kacak 2012

 Lelaki Kacak di Malaysia | Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua,korang tau ke apa erti disebalik lelaki kacak ? bila cakap je lelaki kacak di malaysia ni mesti ramai di kalangan gadis,awek dan perempuan beri jawapan  yang sama lelaki kacak di malaysia adalah AARON AZIZ betul tak ? , argh korang tak payah nak kelentong ok, sebab luq dah buat  kaji dah pasal lelaki kacak di malaysia rata-rata memberikan jawapan aaron aziz la, macam takda orang lain yang lebih kacak dari aaron aziz di malaysia ni....

Bagi saya la lelaki yang paling kacak di Malaysia ini adalah Ayah saya (bajet hensem) , buat apa kita nak nak puji orang lain sebagai contoh aaronz aziz  sebagai lelaki kacak, cubalah menghargai ayah kita sendiri dari puji orang lain yang tiada kene mengena dengan kita, tak gitu..hehe...ok semua ini dari pandangan saya la kalau ada yang nak marah pasal saya cakap lelaki kacak adalah ayah saya jangan jelous...haha sebab saya menghargai jasa ayah saya kepada saya selama ini, tak salahkan kalau saya mengelarkan ayah saya sebagai lelaki kacak..

Lelaki kacak ni baik  ke atau jahat? korang tak pernah terfikir ke, ingat semua lelaki kacak di malaysia atau di dunia ni baik belaka? Don;t Judge The Book With The COver....Di sini saya ingin kongsikan ciri-ciri lelaki kacak yang baik..

10 Ciri- ciri Lelaki Kacak yang Baik :::....


  1.  LELAKI YANG PRIHATIN 
  2. LELAKI YANG MENJADI PENAWAR 
  3. LELAKI YANG MEMBERI KEBEBASAN SEWAJARNYA 
  4. LELAKI YANG BERHATI-HATI 
  5. LELAKI YANG WANGI 
  6. LELAKI YANG PEMURAH 
  7. LELAKI YANG TIDAK KISAH 
  8. LELAKI YANG MEMBERI SOKONGAN PADU 
  9. LELAKI YANG CINTAKAN KEDAMAIAN 
  10. LELAKI YANG MENYERAHKAN KUASA VETONYA 
10 Ciri-ciri Lelaki Kacak yang Dibenci oleh Perempuan :::..

  1. Lelaki yang panas baran
  2. Lelaki yang pendiam tahap gaban
  3. Lelaki yang gila seks
  4. Lelaki yang cakap besar 
  5. Lelaki yang suka memandang rendah akan orang lain
  6. Lelaki yang gatal , miang , dan yang sewaktu dengannya
  7. Lelaki yang suka mengungkit-ungkit
  8. Lelaki yang cakap dengan perempuan macam komander nak bagi arahan berkawad
  9.  Lelaki yang bajet handsome , bajet pandai , dan segala-galanya nak bajet lah
  10. LELAKI MULUT GULA


Adakah ini lelaki kacak  di Dunia ini??

atau pun ini lelaki kacak ??

Artikel diterbit untuk cabaran kontes SEO LELAKI KACAK dari earncent.com.dan ditaja olehSEO AppsBluedianthus.comUmarFaruq.comHadi HanafeeJomtonton.netMuaz Lelaki KacakOhcikgu.comBloggerWanita.comCyza SectorLelakiAcai.com Sabreehussin dot comAbrablog.com dan AhmadFaizal.com.jom ramai-ramai join,klik link blog beliau untuk mengetahui selanjutnya.


EmoticonEmoticon