Oct 29, 2013

Tonton Love You Mr Arrogant Episode 21 dan 22 Online

Tonton Love You Mr Arrogant Episode 21 dan 22 Online |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua yang sudi datang ke blog saya di sini saya sangat berterima kasih kepada korang. Baiklah sebelum tu kepada yang belum lagi tonton  Love You Mr Arrogant Episod 19 dan  Love You Mr Arrogant Episod 20 Online boleh tonton di sini dengan cara tekan link warna merah tu je.



Baiklah sementara menunggu saya upload link untuk download Mr Arrogant Episode 21 dan 22 Online korang baca dulu sinopsis pendek  Love You Mr Arrogant Episod 21 dan 22 ok.

Love You Mr. Arrogant Episode 21
Hari pernikahan Irham dan Sherry tiba namun Irham seperti tidak mahu meneruskannya. Begitu berat hatinya.

Irham : Apasal kau senyum ?
Zaara : sebab saya tak nak nangis..
Irham : Kalau ikutkan, aku tak nak semua ini...aku nak bawa kau lari jauh2

Papa Irham telah mendedahkan perkara yang sebenarnya mengenai rancangan Pn Seri mamanya. Irham 'lari' daripada majlisnya itu membawa Zaara isterinya bersama. (pak mentua punya idea..sungguh sayang dia kat menantunya tu..)


Love You Mr. Arrogant Episode 22
Zaara seperti tidak percaya akan tindakan suaminya itu (meninggalkan majlis akad nikah begitu sahaja). Irham memandu sampai ke Pulau Pinang. Zaara dan Irham bagai sepasang kekasih menghabiskan masa mereka bersama. Tetapi ada sesuatu yang berlaku di sana yang membuatkan Irham teringat akan masa silamnya....

Link Saya akan UPDATE NANTI


EmoticonEmoticon