Feb 13, 2011

Aku termakan tahi cicak.Geli

hihihi......assalamualaikum kepada abang-abang  dan kakak-kakak serta pengunjung sekalian.....
pernahkah anda termakan tahi cicak???
mungkin anda semua tidak pernah makan...??betull
haaaa....pada malam ini saya ingin berkongsi tentang pergalaman saya yang 

.
.
..
.
.
.
..
.
.
.
.
.

.
.
.terhampir  makan tahi cicak tersebut...haha sungguh jijik betul tak??
nak tahu sebab kenapa saya boleh terhampir makan...??
pada masa itu saya sungguh lapo...hehe pergi la dapur tengok ada nasi goreng yang petang nyer..
pe lagi saya panaskan la..huhu lepas tu ambik la makan..hurm
saya terlupa tutup  periuk tersebut  dan saya pergi tambah nasi lagi...kita ni makan 
la punyer sedap tetiba...tuptuptuptuptup...
terlihat tahi cicak kat sudi..giler....
aku siap pi berkumur dengan air sabun dalam mulut...zzzzz...
ok setakat itu sahaja..pada malam ini..terima kasih.

9 Add Comment

haha..kotor gile..adoi..bau dia pon dh busuk gile..dh lama jugak x nmpk tahi cicak sejak keje kat kl nih.hehehe

huhu.haha..hurmtahi cicak de bau ka??

tu ar..makan tak pandang kiri kanan..atas bawah...haahha XD

hahaha....ni pom kali pertana la korang..hehe

Trivia.. kenapa orang takut termakan taik cicak, tapi tak takut makan taik ikan bilis goreng? atau taik ikan bilis sambal tumis?

...hurm nth la....??
hurm naper ZULFIKAR?


EmoticonEmoticon