Luqman Hakim

Berkongsi Info berkaitan dengan Isu Semasa,Sukan, Senarai Gadget Baru, Lagu Baru 2017, Gosip Artis Malaysia, Doa dan Ayat Ruqyah.

Aku termakan tahi cicak.Geli

hihihi......assalamualaikum kepada abang-abang  dan kakak-kakak serta pengunjung sekalian.....
pernahkah anda termakan tahi cicak???
mungkin anda semua tidak pernah makan...??betull
haaaa....pada malam ini saya ingin berkongsi tentang pergalaman saya yang 

.
.
..
.
.
.
..
.
.
.
.
.

.
.
.terhampir  makan tahi cicak tersebut...haha sungguh jijik betul tak??
nak tahu sebab kenapa saya boleh terhampir makan...??
pada masa itu saya sungguh lapo...hehe pergi la dapur tengok ada nasi goreng yang petang nyer..
pe lagi saya panaskan la..huhu lepas tu ambik la makan..hurm
saya terlupa tutup  periuk tersebut  dan saya pergi tambah nasi lagi...kita ni makan 
la punyer sedap tetiba...tuptuptuptuptup...
terlihat tahi cicak kat sudi..giler....
aku siap pi berkumur dengan air sabun dalam mulut...zzzzz...
ok setakat itu sahaja..pada malam ini..terima kasih.
Previous
Next Post »
9 Komentar untuk "Aku termakan tahi cicak.Geli"

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 Luqman Hakim - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia