Luqman Hakim

Berkongsi Info berkaitan dengan Isu Semasa,Sukan, Senarai Gadget Baru, Lagu Baru 2016, Gosip Artis Malaysia, Doa dan Ayat Ruqyah.

Perhatian kepada blogger yang Menggunakan iklan NUFFNANG!!!!

...hihi assalamualikum....saya harap anda semua pada hari ini sihat sejahtera ok...hurm....hari ini saya ingin berkongsi tentang iklan nuffnang!!!!
adakah korang perasan bahawa nuffnang tidak lagi menyiarkan iklan pada blog kita pada hari ini???
saya dapat info ni sebab saya pergi BW(BlogWalking) saya lihat kat semua blog....semua ads nuffnang tidak
menyiarkan iklan??apa yang kita patut lakukan??

try tengok gambar ni??
klu korang tak caya boleh tengok kat blog korang
sendiri??ade tak iklan

Share this article :
+
16 Komentar untuk "Perhatian kepada blogger yang Menggunakan iklan NUFFNANG!!!!"

 
Copyright © 2015 Luqman Hakim - All Rights Reserved
Template By Kunci Dunia