Apr 16, 2011

Jenis-Jenis Blogger Yang Ada Kat Malaysia.

hihi assalamualaikum...hurm masa aq duk blogwalking ..terjumpe la satu blog
ni die buat entri dengan lukis...sangat menarik..hohoho.
apa lagi aq copy paste je la..sebab nak share dengan korang semua..
harap korang menghargainya..ok!




















Macam-macam jenis blogger ada nih. Yang kat atas tu sikit je, yang lain tu mesti ada salah sorang daripada korang. Aku? Mestilah blogger malas haha.

8 Add Comment

hehe..best2..pernah tergolong dalam dalam laptop bersawang..haha..

setakat ni sya belum lagi la..hehe

huhuhu..rasanya laptop berswang tu seswai ngn saya..hihihi

hoho....tq ullos kerana sudi komen blog saya

aku tatau la aku jenis ape .HAHA .

ade jgak yang macam tu~~hehe

haha..Tak tahu la aku ni jenis blogger yang mana..Nak kata blogger jimat, aku duduk rumah je..sambil minum air kosong..haha

my blog:

fly higher

haha.cun habis gambar2 tu.
maybe aku y bersawang tu kot.huk3


EmoticonEmoticon