May 21, 2011

Hangat Tiz Zaqyah Berdebat dengan Solihin Zubir di Twitter.

hihi... pada hari ini....ingin bercerita sedikit tentang Tiz Zaqiah ni!!hehe

koran baca sendiri la:







patut ke  Tiz Zaqyah Razak cakap macam tu apabila ditegur oleh
orang yang sama agama dengannya??
bagi saya saya akan terima je apa yang baik untuk diri saya..tapi dia tidak!!
keras kepala...maybe kepala dia batu kot!haha
dan ramai yang komen kata Tiz Zaqyah Razak ni dalam drama je pakai tudung
tapi kat luar pakai baju nampak bahu (masalahnya dia ikut script)hehe.

ps:semoga ALLAH memberi hidayah kepadaNya agar dia menyedari kesilapan dirinya.


6 Add Comment

tak patut kott~ tapi yg ase mcm AGAK kurang aja bile die tanye ' bile mak awak pakai tudung ' tu . eesshhh~

yup!! agak kurang ajar kot.!dan melampau tu..hehe

Popular sudah SYED GRAPHIX :O

pe yg di tegur 2 tol..mmg ptot dh npk dpn mate.kite as org islam..perlu nasihat menasihati..bl ditegur dgr je lol..2 pon nk jd isu..jgn jd org munafik..akp je islam..tp hakikat nye..emm..ape pon xlehhh..sdor2 ler..dunia mkin tua..bl2 mase je leh kiamat..n bl2 mase je kite mati..xkn nk tgu mailakat dtg mntk extra nyawa..alasan jp2..nk aurat xtutup..lom taubat..mmg xad mkne la an??pk3 la mehhh...org bg nasihat..g libat an mak org..xptot mehh...

Manusia memang busybody heh.. :-P


EmoticonEmoticon