May 20, 2011

Ingin Minta Pendapat Dari Pengunjung Blog Saya.

hihi....assalamualaikum pada malam ini saya ingin 
bertanyakan pendapat pada korang tentang Template blog SAYA.
korang rasa template  blog saya perlu 
di tukar atau pon tidak ??
kalau korang rasa perlu ditukar aku ingin mengadakan segmen kat blog aku ni..
korang just mencadangkan template blog yang sesuai untuk blog aku ni..
peserta yang dapat memenangi hati aku ni..

ps:korang komen la sikit ok!

4 Add Comment

lawala ni template blog ko..dari aku nya...haha

betul ke but kawan blogger aq kate tukar yang bru je!

Yang blah atas tu ok ar sedap & sejuk jer mata memandang. Tapi bila scroll kebawah...aduhhh sakitnya mataku. kok makin terang mas luqman. waduh2, yg atas dah nice & lg satu tu kat atas tu nape ada coding yg kurang sempurna terjojol disitu, mencacatkan penampilan tu dong mas luqman. jgn marah ya.

terima kasih blogger jawa..ekk sebab sudi komen!!6t saya akan usahakan!cari template yang lebih menarik


EmoticonEmoticon