Jun 12, 2011

Kenapa Aku Perlu Cemburu?


hihi assalamaualaikum..ok
aku ingin buat satu entri personal tentang kehidupan aku..ok
aku ada suka dengan satu awek dekat facebook ni tapi..dia dah tahu bahawa 
aku suka akan dirinya..tapi selepas datangnya orang ketiga dalam persahabatan kami 
terus memotong aku..adess!!..



..ok selepas itu aku pon tegur la dia.tapi dia buat derkk je..soo!!
banyak kali gak aq tegur dia last sekali dia pon balas.dan aku bertanya kepadanya.
awk naper selalu tak balas chat saya kat facebook?
dia kata saje-je...aku tanya punya tanya last dia cakap boyfriend dia tak kasi
chat dengan laki lain...


terkejut beruk aq...!!
sungguh kecewa hati ini..!! apabila dapat mengetahui dia telah
mempunyai kekasih hati dalam dirinya..!!
aku amat sedih dan selalu je aku rasa cemburu apabila dia dan boyfriend dia sedang bersembang 
dalam facebook ni..!!


ps:    hatiku sungguh sedih 

11 Add Comment

tu laa. lambat bertindak

sabar.. mgkin ade yg lebey baek selepas ini ^_^

lor..yang hang pi ngurat awek orang tu awat? memang ler keciwa. pi ler cari yang belum berpunya lagi, maka adalah harapan nak dapat, di situ. Semoga berjaya, ya, dalam misi pencarian.

sbr ye ..there is someone better than her :)

mana ada wa..ngurat awek orang la

ko pon pandai jatuh cinta gak ke ?

mak aii...boleh ko tanya macam tu ekk


EmoticonEmoticon