Luqman Hakim

Berkongsi Info berkaitan dengan Isu Semasa,Sukan, Senarai Gadget Baru, Lagu Baru 2017, Gosip Artis Malaysia, Doa dan Ayat Ruqyah.

Lawak Kereta Paling Pelik dan Unik Di Dunia



hihi assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua ok,cuba korang lihat kereta di atas.
Camne menarik tak kereta tersebut?
korang pikir kereta ni kereta terpelik di dunia tak?
luq rasa luq tau nama kereta ni tapi dah lupa..haha soryy ek..papon
korang layan la kereta yang pelik di dunia kat atas sana ok.


hehe....yang macam mana plak??pelik tak?
cuba korang fikir camne orang nk gerak kalau duk dalam kereta yang pelik di dunia kat atas sana tu?
kalau nak bergerak mesti kene tergolek kan..haha tapi mesti si pemandu tak boleh panduknya sebb tayar pon takde..!
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Lawak Kereta Paling Pelik dan Unik Di Dunia"

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 Luqman Hakim - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia