Sep 20, 2011

Koleksi Soalan Percubaan SPM Seluruh Malaysia,2011(BANK SOALAN SPM)



Di sini saya kongsikan Koleksi Soalan Percubaan SPM 2011.Tinggal  7 minggu lagi dari sekarang (20/09/2011) saya akan menduduki Peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM)..huhu rasa takut jugak la sebab tak buat study group dan tak ulangkaji di rumah..hehe..


Anda semua usah risau ini kerana saya akan kongsikan semua jenis soalan percubaan peperiksaan SPM sepanjang tahun 2000,2001,2002,2004 hingga 2010 dan 2011 senang cakap semua la..haha...bukan setakat soalan percubaan SPM Bahasa Melayu malah semua subjek saya akan kongsikan termasuk la soalan Teknik Kejuruteraan , Pendidikan Sains sukan dan Reka Cipta...dan di sini saya ingin minta maaf kepada pelajar bangsa Cina dan India ini kerana saya tidak tahu adakah ada soalan percubaan bahasa india dan cina...so korang download soalan percubaan SPM 2011 sudah la....saya harap korang berjaya dalam peperiksaan SPM ni ok..dan selamat muat turun koleksi soalan percubaan SPM seluruh negara 2011.

DOWNLOAD SOALAN PERCUBAAN SPM


EmoticonEmoticon