Mar 31, 2012

JPA Scholarship 2012 | Biasiswa Jpa 2012 Lepasan SPM [UPDATE]

 Biasiswa jpa 2012 lepasan spm | JPA Biasiswa 2012 | Dasar Penajaan JPA Bagi Tahun 2012 | Ramai lepasan SPM 2011 yang sedang mencari mengenai Biasiswa JPA 2012 bagi menaja mereka untuk sambung belajar ke tempat yang diingin. Tetapi jika dilihat tahun 2012 ini, JPA tidak mengumumkan sebarang Tajaan Biasiswa JPA pada masa terdekat ini.

Sampaikan ada beberapa orang yang mengatakan bahawa untuk calon lepasan SPM 2011, JPA tidak mengeluarkan sebarang tajaan biasiswa JPA tahun 2012/2013. Bagi aku, kita nantikan pengembangan terbaru dari pihak Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA).

Dan pada 27 MAC 2012, JPA (Jabatan Perkhidmatan AWAM) telah mengeluarkan penyataan mengenai Penajaan Biasiswa JPA 2012 di laman web Portal Rasmi Jabatan Perkhidmatan Awam Malaysia.
Boleh jadi berita baik dan boleh jadi berita buruk untuk lepasan SPM bagi mendapatkanJPA Scholarship 2012 untuk anda.
Ikuti Dasar Penajaan JPA Bagi Tahun 2012 yang aku petik dari Portal Rasmi JPA

Dasar Penajaan JPA Bagi Tahun 2012

Sukacita Dimaklumkan, Bahawa Dasar Penajaan Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) Bagi Tahun 2012 Akan Diumumkan Mulai 9 April 2012 Melalui Laman Web Jabatan. Sebarang Maklum Balas Berkaitan, Sila Hubungi Talian 03-8885 3704 Atau LayariLaman Web eSilav2 Bagi Mendapatkan Maklumat Selanjutnya.
Jadi, JPA umumkan berkait rapat dengan biasiswa tajaan JPA 2012/2013 akan diberitahu secepat mungkin mulai 9 April 2012. Bagi lepasan SPM, jangan terkejut bila baca Dasar Penajaan JPA Tahun 2012 ini.
Doa-doakan la supaya Dasar Penajaan JPA Bagi Tahun 2012 berkait rapat denganbiasiswa JPA tahun ini lebih baik dari sebelum ini. Mana la tau kan… =)
Teringat sampai anda orang cari “Bilakah biasiswa JPA akan keluar??” atau “Lepasan SPM 2011 tiada tajaan??”

5 Add Comment

Honourable bye, considerate alternative other :)

saya budk diploma uitm sem 1 . bole ke saya nk apply jpa jugak ? :')

saya budk uitm diploma sem 2 . bole ke saya nk apply biasiswa jpa ? :')

saya student uitm sem 2 diploma . bole ke saya nak apply biasiswa JPA ? :')

Lofty bye, sentimental friend :)


EmoticonEmoticon