May 18, 2012

1st Giveaway By Iena Eliena


Assalamualaikum dan salam 1Malaysia buat anda semua, hari ini saya rasa terpanggil untuk menyertai satu GiveAway (GA) haha,walaupun saya ni seorang lelaki kat syarat dia tiada tulis pon gen apa yang boleh join so saya nak join, mana tau boleh menang hehe, boleh bagi kat kak baju or tudung, kan apa salahnya.hurm yang pasal referrer tu saya lupa la link blog mana sebab dia post dalam FANPAGES, so dah tak jumpe da, sory ekk...dan di sini saya ingin tag kepada rakan saya iaitu islam boyz,awekcun dan flashflying.Aku tag korang ni sebab nak jadi REFERRER, hehe..


1 Add Comment so far

Salam..
sorry buat semua tertunggu
iena ade problem mase contest end sblm ni ade masalah sikit
iena bru putus tunang time tu & agak stress dan sponsor yg nk bg hadiah tu ex tunang iena..
so now iena tak bagi hadiah yg tu iena nk tukar..
nk tny pendapat korang..
nk buat cabutan utk pemenang atau nak bagi simple gift utk semua peserta..
mintak bg feedback yer
kalau nk simple gift utk semua peserta dr iena ..iena blh beli gift dr korea..
awal bln 11 ni iena pergi korea..
sorry sgt2 buat korang tertunggu2..
walaupun lewat iena tetap akan bg hadiah..
please email iena your feedback yer sebab iena tak bukak blog skrg..

email : iena@ienaeliena.com


EmoticonEmoticon