Luqman Hakim

Berkongsi Info berkaitan dengan Isu Semasa,Sukan, Senarai Gadget Baru, Lagu Baru 2017, Gosip Artis Malaysia, Doa dan Ayat Ruqyah.

1st Giveaway By Iena Eliena


Assalamualaikum dan salam 1Malaysia buat anda semua, hari ini saya rasa terpanggil untuk menyertai satu GiveAway (GA) haha,walaupun saya ni seorang lelaki kat syarat dia tiada tulis pon gen apa yang boleh join so saya nak join, mana tau boleh menang hehe, boleh bagi kat kak baju or tudung, kan apa salahnya.hurm yang pasal referrer tu saya lupa la link blog mana sebab dia post dalam FANPAGES, so dah tak jumpe da, sory ekk...dan di sini saya ingin tag kepada rakan saya iaitu islam boyz,awekcun dan flashflying.Aku tag korang ni sebab nak jadi REFERRER, hehe..


Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "1st Giveaway By Iena Eliena"

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 Luqman Hakim - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia