May 25, 2012

SINOPSIS AKU ADA KAU ADA

SINOPSIS AKU ADA KAU ADA | AKU ADA KAU ADA FULL DOWNLOAD  | Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua di sini saya ingin berkongsikan dengan anda semua, satu berita yang terbaik dan terbaru untuk bulan ini iaitu berkaitan dengan sebuah filem terbaru untuk bulan ini mei 2012, filem baru tersebut adalah FILEM AKU ADA KAU ADA?

Ok, di sini saya hanya ingin kongsikan dengan anda sinopsis filem aku ada kau ada ...harap korang suka ok..enjoy it.


Nordin Ahmad (Shaheizy Sam) adalah pelajar tahun kedua yang teringin dipandang “cool”.Masalahnya, setiap kali Nordin menjadi tumpuan oleh pelajar-pelajar perempuan dia akan panic dan terbatuk-batuk. Aziz (Kamal Adli) pula, seorang pelajar yang poyo dan perasan popular, selalu menyakat Nordin. Aziz sakit hati bila Nordin mendapat perhatian lebih daripada pelajar perempuan. 



Tina(Yana Samsudin) adalah pelajar yang baru bertukar ke kolej Nordin utuk “99 Hari Senyum”, sebuah program khas untuk mengatasi sikap panas barannya. Wanna (Wanna Ali) pula pelajar perempuan yang begitu tergila-gilakan Aziz sehingga sanggup mengekori Aziz ke mana sahaja tetapi langsung tidak di layan oleh Aziz.


Tina bertemu semula dengan Nordin setelah 15 tahun berpisah, darah gemuruh Nordin makin teruk dan sikap pemarah Tina semakin menjadi.Masalah menjadi lebih besar apabila mereka disatukan dalam persembahan berkumpulan untuk kelas teater. Aziz mula sukakan Tina disebabkan perasaan benci Tina kepada Nordin.


Yang memberi kelainan dalam filem ini ialah bila Shahiezy Sam  & Yana Samsudin menyanyikan sendiri lagu untuk filem ini. Aku ada post video lagu Begini Caranya dalam entry aku yg 2 minggu lepas kot. Ada dua lagi lagu yang ada dalam filem ni yang dinyanyikan sendiri oleh pelakon dalam filem ni. Sedap suara Yana Samsudin ni. 


Kalau nak tahu kesudahan filem “Aku ada Kau ada” kena la terjah ke pawagam berdekatan korang 24 Mei  ni .
 

KLIK DISINI UNTUK DOWNLOAD FULL MOVIE >> Aku ada, Kau ada? <<


Carian GoogleMalay Movie, Aku Ada, Kau Ada,aku ada kau ada,aku ada kau ada sinopsis,aku ada kau ada full movie,aku ada kau ada trailer,aku ada kau ada mp3, 


EmoticonEmoticon