May 6, 2012

Tunang Ustaz Don Daniyal | TV Al-Hijrah | Gambar | Biodata

Tunang Ustaz Don Daniyal ? Assalamualaikum dan salam 1Malaysia buat anda semua, huh pada hari ini di kelantan agak panas la, kat negeri korang camne? panas jugak ke? hehe ok kembali kepada tajuk asal kita iaitu berkaitan dengan seorang ustaz di tv al-hijrah iaitu Ustaz Don Daniyal di mana beliau telah melangsungkan pertunangannya dengan seorang gadis misteri, siapakah tunang ustaz don daniyal?


Berikut adalah gambar tunang ustaz don daniyal.

Tunang+Ustaz+Don+Tunang+Ustaz+Don+Tunang+Ustaz+Don+Danial+Don+Biyajid+Tunang+Ustaz+Don+Danial+Tunang+Ustaz+Don+Daniyal+Tunang+Ustaz+Don+Husna+Mohd+Zain+Hiburan++Ustaz

5 Add Comment

macam kenal jer articel nie.. ^^

kenal mano ter??? hoho,

braderpenang delete July 02, 2012

kalau tak silap, perempuan tu org balik pulau, xpe, dok siasat ni, ada sumber2 yg blh dpt ni hehehehe ada org dalam kat pejabat agama hehehe

kalau tak silap, org perempuan tu org balik pulau, dpt tau dr sumber yg dipercayai


EmoticonEmoticon