Sep 15, 2012

Adam dan Hawa Episode 13 dan 14 Download

Download Adam dan Hawa Episode 13 dan 14 | Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua di sini saya ingin berkongsi dengan anda adam dan hawa episod 13 dan 14.

kepada peminat tegar drama bersiri adam dan hawa episod 13 dan 14 yang disiarkan dalam channel di astro MUSTIKA HD ..Di bawah ini saya ada sertakan sekali sinopsis adam dan hawa .

sinopsis adam dan hawa



Secara ringkas, Adam dan Hawa mengisahkan mengenai Ain Hawani atau Hawa, seorang remaja lepasan SPM yang berkerja sementara sebagai guru tadika di taman didikan kanak-kanak milik kakak kepada Adam Mukhriz. Hawa dan Adam telah berkenalan dan akhirnya berkawan.

Adam seorang lelaki kacak dan playboy yang bekerja sebagai juruterbang. Pada suatu hari Hawa dan Adam telah ditangkap basah selepas difitnah oleh seseorang yang mempunyai perasaan dengki terhadap hubungan mereka.

Hawa bagaimana pun tidak dapat boleh menerima ketentuan apabila dia dipaksa kahwin dengan Adam oleh keluarga. Hawa membenci Adam dan dia telah melanjutkan pelajaran ke luar Negara. Setelah pulang ke Malaysia, Adam masih mengharapkan cinta daripada isterinya itu, namun Hawa ego.

Adam dan hawa 13 DOWNLOAD
Adam dan hawa 14


EmoticonEmoticon