Sep 15, 2012

SAM SAYA AMAT MENCINTAIMU (DOWNLOAD)

Sam Saya Amat Mencintaimu Full Movie | Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua di sini saya kongsikan link download saya amat mencintaimu (sam) full movie.

Walau bagaimanapun, sebelum itu saya ingin kongsikan dengan anda sinopsis saya ama mencintaimu (sam) .


SINOPSIS SAM SAYA AMAT MENCINTAIMU

Filem SAM merupakan filem psiko romantik yang mengisahkan tentang Sam (Shaheizy Sam), seorang lelaki biasa yang mahu menjalani kehidupan normal dan bahagia bersama insan tersayang, iaitu kekasih dan bakal isterinya, Lisa (Lisa Surihani).

Sam dan Lisa bekerja di sebuah syarikat percetakan. Malangnya Lisa mempunyai ramai peminat termasuk seorang lelaki psiko bernama Haikal (Azad Jazmin). Pada masa yang sama juga Jefri turut menaruh harapan pada Lisa.

Lelaki psiko, Haikal amat mencintai Lisa dan sanggup berbuat apa saja untuk memiliki Lisa. Akibatnya, Lisa sering diganggu oleh Haikal dan timbulnya konflik pergaduhan antara Sam dan Haikal.

Apabila Lisa menolak cinta Haikal, bertambah psiko diri Haikal yang tidak dapat menerima kenyataan bahawa cintanya tidak berbalas. kemuncaknya Haikal menculik Lisa dan Sam bagi membalas dendam.

DOWNLOAD SAM SAYA AMAT MENCINTAIMU 
MEDIFIRE = PART1, - PART2, - PART3


EmoticonEmoticon