Oct 17, 2012

Adam dan Hawa Episode 31

Adam dan Hawa Episode 31 |Assalamualaikum dan salam sejahtera , di sini saya ingin kongsikan dengan anda  adam dan hawa episode 31.

Hurm sebelum tu korang dah tonton ke adam dan hawa episode 30 ? hurm , kepada yang belum tonton tu korang boleh la tonton kat bawah ini...




Baiklah , korang semua masih ingat ke sinopsis drama bersiri adam dan hawa ni? kalau korang nak imbas kembali kat bawah ini saya ada sediakan adam dan hawa punya sinopsis harap korang senang la..

Sinopsis Adam dan Hawa Episode 31

Secara ringkas, Adam dan Hawa mengisahkan mengenai Ain Hawani atau Hawa, seorang remaja lepasan SPM yang berkerja sementara sebagai guru tadika di taman didikan kanak-kanak milik kakak kepada Adam Mukhriz. Hawa dan Adam telah berkenalan dan akhirnya berkawan.

Adam seorang lelaki kacak dan playboy yang bekerja sebagai juruterbang. Pada suatu hari Hawa dan Adam telah ditangkap basah selepas difitnah oleh seseorang yang mempunyai perasaan dengki terhadap hubungan mereka.

Hawa bagaimana pun tidak dapat boleh menerima ketentuan apabila dia dipaksa kahwin dengan Adam oleh keluarga. Hawa membenci Adam dan dia telah melanjutkan pelajaran ke luar Negara. Setelah pulang ke Malaysia, Adam masih mengharapkan cinta daripada isterinya itu, namun Hawa ego.


Di sini,kepada yang ingin download adam dan hawa episode 31 korang semua boleh datang ke blog saya pada hari esok ok sebab saya akan masukkan linknya pada pagi esok harap korang sudi datang lagi ke blog saya ok, sebelum tu jangan lupa pula nak BOOKMARK pages ni ok, agar korang senang masuk nanti, tak perlu bersusah payah nak cari kat google.com tu .








EmoticonEmoticon