Oct 4, 2012

Video Youtube Adam dan Hawa Episode 25

Adam dan Hawa Episode 25 |Assalamualaikum dan salam sejahtera, di sini saya akan kongsikan dengan anda link download adam dan hawa episod 25.


Tapi sebelum itu, saya ingin kongsikan sinopsis adam dan hawa .



SINOPSIS DRAMA ADAM DAN HAWA

Secara ringkas, Adam dan Hawa mengisahkan mengenai Ain Hawani atau Hawa, seorang remaja lepasan SPM yang berkerja sementara sebagai guru tadika di taman didikan kanak-kanak milik kakak kepada Adam Mukhriz. Hawa dan Adam telah berkenalan dan akhirnya berkawan.

Adam seorang lelaki kacak dan playboy yang bekerja sebagai juruterbang. Pada suatu hari Hawa dan Adam telah ditangkap basah selepas difitnah oleh seseorang yang mempunyai perasaan dengki terhadap hubungan mereka.

Hawa bagaimana pun tidak dapat boleh menerima ketentuan apabila dia dipaksa kahwin dengan Adam oleh keluarga. Hawa membenci Adam dan dia telah melanjutkan pelajaran ke luar Negara. Setelah pulang ke Malaysia, Adam masih mengharapkan cinta daripada isterinya itu, namun Hawa ego.



Adam dan hawa episode 25 ,Adam dan hawa episode 26 ,Adam dan hawa episode 27 ,Adam dan hawa episode 28 ,Adam dan hawa episode 29 dan Adam dan hawa episode 30


EmoticonEmoticon