Dec 30, 2013

Ariana Rose Download (TV3)

Ariana Rose Download |Assalamualaikaum dan salam sejahtera buat anda semua yang sudi datang ke blog saya di sini saya akan berkongsi dengan anda drama bersiri baru yang menggantikan drama bersiri playboy itu suami aku. Drama bersiri terbaru itu ialah Ariana Rose yang baru saja menyiarkan Ariana Rose Episode 1 pada pukul 7 malam tadi.



Drama Bersiri Ariana Rose akan di siarkan di Slot Akasia di TV3. Ariana Rosa akan mula ditayangkan pada 30 Disember 2013 tepat pada 7 malam.Selain itu, drama ini juga akan siarkan pada setiap hari isnin hingga hari khamis.Antara pelakon yang menjayakan Drama Bersiri Ariana Rose ini ialah Adam Kamil ( Keith Foo) , Ariana Rose ( Fathia Latiff ) dan ramai lagi.


Baiklah mula-mula saya akan kongsikan Sinopsis Ringkas Drama Bersiri Ariana Rose dahulu ok.



Menceritakan tentang Ariana Rose yang berkawan baik dengan Tengku Juwita bersetuju untuk berlakon sebagai perempuan mengandung dan mengaku kandungan itu milik Tengku Adam Kamil tunang Tengku Juwita kerana Tujuan utama mereka iaitu Tengku Juwita berbuat begitu kerana tidak mahu berkahwin dengan Tengku Adam Kamil kerana dia seorang kasanova terkenal . Perkahwinan ini juga diatur oleh keluarganya, Walau bagaimanapunTengku Juwita tidak berani untuk membantah kerana Tengu Sidin terlalu garang.



Pada awal pertemuan Tengku Adam hanya mahu Ariana mengaku kesalahannya tetapi disebabkan kedegilan Ariana memaksa Tengku Adam melakukan sesuatu luar jangkaan Ariana. Dalam terpaksa, setelah Tengku Adam meragut kesuciannya Ariana menceritakan apa yang berlaku. Selepas kejadian itu Ariana banyak melakukan kerja amal bagi melupakan sejarah hitam yang berlaku pada dirinya.

DOWNLOAD ARIANA ROSE - THE WEDDING BREAKER (TV3)

Ariana Rose Episod 01 =DOWNLOAD 30/12
Ariana Rose Episod 02 = 
Ariana Rose Episod 03 = 
Ariana Rose Episod 04 = 
Ariana Rose Episod 05 = 
Ariana Rose Episod 06 = 
Ariana Rose Episod 07 = 
Ariana Rose Episod 08 = 
Ariana Rose Episod 09 = 
Ariana Rose Episod 10 = 
Ariana Rose Episod 11 = 
Ariana Rose Episod 12 = 
Ariana Rose Episod 13 = 
Ariana Rose Episod 14 = 
Ariana Rose Episod 15 = 
Ariana Rose Episod 15 = 


EmoticonEmoticon