Sep 30, 2014

Kejadian Banjir Kilat Di Pekan Kajang 29 September 2014

Kejadian Banjir Kilat Di Pekan Kajang 29 September 2014 | Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua. Di sini saya ingin berkongsi informasi berkaitan dengan kejadian banjir kilat yang berlaku di Pekan Kajang pada 29 september 2014. Bandar-bandar besar seperti Kuala Lumpur tidak asing lagi dengan banjir kilat ini keran dek pembinaan longkang yang tidak teratur serta tersebut adalah salah satu sebab mengapa banjir kilat berlaku.



Baiklah tanpa membuang masa lagi saya akan kongsikan dengan anda Gambar banjir kilat disekitar Pekan Kajang pada 29 September 2014. Hujan lebat yang berterusan yang bermula pada sekitar pukul 2.00 petang isnin menyebabkan kenaikan paras air pada aras ke tahap yang merbahaya di kawasan pekan Kajang.

Daripada foto yang telah dikongsikan oleh pengirim . Di mana kita dapat lihat beberapa buah kenderaan telah ditelenggami air serta aktiviti penduduk terjejas akibat insiden berkenaan. Untuk info terkini, paras air di Kajang kini sudah semakin surut bermula pada pukul 6.00 petang.


Kejadian Banjir Kilat Di Pekan Kajang 29 September 2014







Terima kasih kerana sudi membaca posting Kejadian Banjir Kilat Di Pekan Kajang 29 September 2014 di sini. Saya berharap anda semua mendapat informasi yang telah anda cari .



EmoticonEmoticon