May 16, 2011

Apabila Terputus DiRumahKu Ni Belum Dunia..hehe

hihi assalamualaikum buat anda yang sudi datang ke blog saya ..
aku tulis entri sebab sudah dekat 2minggu internet terputus dekat rumah aku ni..
kalau ada internet kat rumah mesti aq update entri 2 atau 3..skung ni sehari satu pon belum tentu
sebab bukan nya ada duit ingin pergi ke cyber cafe...jadi redha je la...nak buat camne kan...
harap tak sampai 2 bulan sebab Pihak TM nk tanam wayar internet dalam tanah..
sebab kat area rumah aku terlalu banyak penjahat..!!(benci) kalau diorang semua mati kan senang
takde la aku kesunyian...kalau aku ada awek takpe la ni...satu pon tak sangkut..hehe.

ps:boring tahap cipan kot..hehe..!TM jangan la main SAKAT..kesian aku!!hoho

12 Add Comment

relax bro, xper lepas nie blog update bnyak2 sebb TM dah nak masuk caple dalam tanah kan..incya-Allah dah tak kne curi lg..

Salam...tak baik mengeluh camtu bro. Kalau kat dunia ni takde org jahat, takde jugak la org baik coz semuanya sama..Bab aweks tu, engko tu memilih sgt kut..nak yg cun2 jer.. follower engkau tu aku nengok ramai gak aweks cun2, apa lg..usha jer laaa..huhuhu

sungguh jahat penjahat i2...ha3

tq kerana sudi komen..hehe
bukan memilih but takde yg berkenan..hehe
dan follower je pon.!!

2 minggu terputus,memang perit,kalau saya tak tahulah,mungkin kena duduk wad jiwa!

sebelum ni pon ada terputus gak..dan sebab tenet jugala hubungan kite orang rengang dan ko pergi sana aku pergi sini...sedey....
hari tu smpai 1bulan...
baru je ngorat da nk letak tapi tenet takdezzz..dlm tempoh 1bulan je ade orang ngorat die gak...dan dpt kat laki tu..!!wak camne kan da setakat tu je hubungan kite orang!

terputus dari dunia luar?
ni la masa nya ntk saudara merapatkan diri dengan pencipta ;)

gaggagaga.kes kna sakat dek tm ar nih.sabo jela k~

yup!! TM skung ni da pandai SAKAT ORANG DA!!!


EmoticonEmoticon