Ayat-Ayat Cinta yang Romantik , Manis dan Jiwang Untuk Kekasih - Luqman Hakim Ayat-Ayat Cinta yang Romantik , Manis dan Jiwang Untuk Kekasih | Luqman Hakim
BREAKING NEWS

Info Artis

Advertisement

Category 7

Sep 2, 2012

Ayat-Ayat Cinta yang Romantik , Manis dan Jiwang Untuk Kekasih

Ayat-Ayat Cinta | Jiwang | Romantik | Assalamualaikum,saya kongsikan himpunan ayat-ayat cinta romantik untuk kekasih hati.



Hurm bila bercakap pasal jiwang, mesti ramai budak lelaki yang tidak mengaku bahawa mereka semua itu seorang yang jiwang nak lagi senang paham dalam hati ada taman , haha lawak doe aku dengar camtu, aku pon sama la tapi aku mengaku yang aku ni seorang budak yang jiwang jugak dalam facebook hehe ..

ayat-ayat jiwang romantik untuk kekasih


Ayat-ayat jiwang romantik ini aku dapatkan dari google je ni, dan aku tulis balik di blog aku ini dan kongsikan kepada korang semua agar korang semua dapat menggunakan ayat-ayat jiwang ini untuk kekasih hati korang la apa lagi ekekek..

Ingat, korang yang mana ada kekasih hati tu beruntung la sebab ada juga orang yang sayang dan suka kepada korang tak macam aku ni, budak perempuan pon tak pandang aku ni apa yang tak kene dengan aku ni? memang la aku tak hensem tapi , jangan la menilai seseorang itu dari paras rupa, nilai la seseorang daripa hati nurani yang jujur.

Ayat-ayat jiwang ini saya kongsikan khas untuk korang semua yang PENCINTA AYAT-AYAT JIWANG sebab kita SERUPA haha ..


  •  saya sayang awak sepenuh hati saya.
  • awak ni cantik lah.
  • saya suka senyuman awak yang membuatkan saya tersenyum bersama.
  • kebahagianmu kebahagianku juga.
  • ciuman mu menghidupkan hati ini.
  • jelinganmu selalu ku nantikan
  • akan ku ingat 5 saat takdi kita bertemu

1 comment :

 
Copyright © 2013 Luqman Hakim
Share on Luqman Hakim. Powered byGoogle