Nov 5, 2013

Tonton Love You Mr Arrogant Episod 24

Tonton Love You Mr Arrogant Episod 24 |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua yang sudi datang ke blog saya.Saya ucapkan terima kasih sebagai tanda teritma kasih saya kepada anda semua yang penyokong industri lakonan di negara kita juga para penyokong drama bersiri love you mr arrogant di sini saya akan kongsikan love you mr arrogant episode 24.

Baiklah tanpa membuang masa anda lagi saya kongsikan dahulu sinopsis ringkas Love You Mr Arrogant Episod 24 di bawah.


Sinopsis Ringkas Love You Mr Arrogant Episod 24 Online.


Zaara dengan rela hati dan tabah aje melayan karenah Pn Sri yg seperti sengaja ingin menyakitkan hati Zaara. Sedih Zaara diperlakukan begitu. Tanpa mengalah Zaara telah berjanji dengan ibu mertuanya yg dia akan keluar dari rumah itu sebaik saje mertuanya itu sembuh (itu yg dgn disaksikan kak Siti..) Kata-kata itu seperti memberikan semangat utk Pn Sri pulih dgn cepatnya.

Pada masa yg sama Zaara mendapat berita gembira tapi berita ini tidak disampaikan kepada Irham. Masih teringatkan apa yang telah Hadry ceritakan padanya, Zaara telah membuat keputusan walaupun berat baginya.


Zaara menghantar mesej pada Irham untuk bertemu di sebuah restoran.
Irham tahu hari itu adalah hari yg istimewa buat mereka berdua. Dia tidak pernah lupa cuma sengaja dia buat-buat tidak ingat. Segalanya telah dirancang oleh Irham untuk membuat kejutan buat Zaara. Namun Irham pula yg terkejut....bukan isterinya yg muncul tapi Safiya


Love You Mr Arrogant Episod 24 =  ZIPPYSHARE 5/11 

Penulis Hakim Mahmud

Terima kasih kepada anda kerana sudi datang dan download drama bersiri Love You Mr Arrogant Episode 24 di sini ok. Kepada yang ingin mengetahui Sinopsis Pendek Love You Mr Arrogant Episode 25 boleh tekan link warna merah di bawah ini.



EmoticonEmoticon