Luqman Hakim

Berkongsi Info berkaitan dengan Isu Semasa,Sukan, Senarai Gadget Baru, Lagu Baru 2016, Gosip Artis Malaysia, Doa dan Ayat Ruqyah.

Sapa nak tau satu rahsia??klu nk tau view lerhh!!

klu aku bagi tau mesti dah xjdi rahsia kan??hermm
nk bgi tau ke xni??
bagi tau je lah,,kan,,rahsia nyer ialah saya budak kelantan..hehe
duk nyer..kat Pasir Mas,(Tendong)  dulu aq duk Kota Bharu..hehe
nth abah aku buat umah kat kampung jdi la orang kampung...jdi org kmpung ni..
mula2 aq pindah kat sana seronok la..sbb aq xprnh tangkap ikan pergi memancing..
skung ni dah boring duk sne..sbb xmcm kota bharu...kat kota bharu perangai ku baik giler..
budak skema la katakan..pindah je kat kampung hamperh..sume mata pelajaran aq.. merudum...ZzZzZzZ
kat kota bharu aq wakil skul..sebagai pemain Squash..hehe..nk jdi mcm nicol katakan..
but masa tu nicol blum popular..haha....erm..k la tu je aq nk kongsi ngn rakan2 sume..hehe




tggl satu je lagi rahsia aq..hehe..no fon aq..
sorang pmpuan pon xde no aq..sbb aq xbagi n xde org yg minat kat aq..hehe
kecuali makn ngn kak aku je yg ade...huhu kwn aq pon 3 org je tau..huhu private no katakan.....


sekian temi kasih...tu  je syarahan tuk mlm ni..k la awl..nk pu buat keje skull lak ni..
kene buat karangan 400 patah perkataan ni..hehe..nite all...sayang kamo sume..!!!
Share this article :
+
4 Komentar untuk "Sapa nak tau satu rahsia??klu nk tau view lerhh!!"

 
Copyright © 2015 Luqman Hakim - All Rights Reserved
Template By Kunci Dunia