Luqman Hakim

Berkongsi Info berkaitan dengan Isu Semasa,Sukan, Senarai Gadget Baru, Lagu Baru 2017, Gosip Artis Malaysia, Doa dan Ayat Ruqyah.

KENAPA KEBANYAKKAN PEREMPUAN LEBIH SUKA LELAKI HENSEM?



hihi assalamualaikum dan salam sejahtera luq ucapkan..ok
ni psot entri pertama di blog personal luq...tapi luq tak tau la
ada orang masuk ke tak sebab..tak promote pon...just for fun
...ok kali ini persoalan luq ialah
apa penyebabnya kaum wanita ni leibh suka lelaki yang hensem.?
tapi lelaki yang kurang hensem ni perempuan nak tinggal kat mana??
apa pandangan lelaki sejati sekalian?
adakah anda setuju dengan pandangan luq ini?

ok...korang mesti ingin tahu kenapa luq buat entri 
bertajuk begini...ini disebabkan oleh semua perempuan yang luq suka mesti
dan dirampas oleh orang (lelaki lain)
sedih ni..haha tapi nk buat macam manakan ....perempuan tu bukannya hak 
luq nak  larang diorang..betul tak.

ok ..antara sebab-sebab mengapa perepuan lebih gemar lelaki
hensem atau kacak dari lelaki kurang hensem?

  • kebanyakkan perempuan ini memandang lelaki dari segi sikap atau perangai.
  • perempuan lebih gemar lelaki yang mature dan tidak bersikap kebudak-budakan.
  • perempuan lebih suka lelaki yang bermuka cute...atau comel haha.
  • perempuan suka lelaki yang berkulit putih atau sebaliknya
  • jarang diantara perempuan yang berminat dengan lelaki berkulit gelap atau kurang cerah.
  • kebanyakkan perempuan suka akan lelaki yang lebih tinggi dari mereka.

ok hanya setakat ini sahaja yang luq tau tentang perihal minat perempuan terhadap lelaki..
nanti luq akan kongsikan dengan lebih lagi..

Previous
Next Post »
4 Komentar untuk "KENAPA KEBANYAKKAN PEREMPUAN LEBIH SUKA LELAKI HENSEM?"

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 Luqman Hakim - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia